12. elokuuta 2013

Jälleen kerran

Päätin vastaanottaa samaisen blogihaasteen jo neljättä kertaa, mutta ei se mitään, koska haaste on erilainen jokakerta ja te rakkaat lukijat saatte sen avulla aina vähän lisää uusia juttuja tietoonne minusta ja minun elämästäni.
Tälläkertaa minun haastajanani toimi Emmiyz, jotenka kiitos hänelle!
Aikaisemmat haasteet, joihin olen vastannut löytyvät näistä linkeistä: part1part2 ja part3.

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


 photo WebCamera_zps1ca07720.jpg

11 asiaa minusta:
1. Tänä aamuna olen ollut jalkeilla jo ennen viittä.
2. Olen hurahtanut Trace Adkinsiin!
3. Minulla on todella surkea kielipää.
4. Odotan ja innolla talvea.
5. Perhe on minulle todella tärkeä.
6. Inhoan hameita.
7. Olen yleensä nopea vaihtamaan mieltäni.
8. En ole koskaan käyttänyt korkokenkiä. 
9. Tällähetkellä tv:n parasta antia on selviytyjät ja diili. 
10. Minulla on hyvin vilkas mielikuvitus.
11. Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa!

spongebob  | via Tumblr
http://weheartit.com



















11 kysymystä:

1. Mikä oli parasta kesässä 2013?
Vai että parasta? Hmm. Tosi vaikea mainita yhtä parasta asiaa, mutta sanotaanpa nyt vaikka että yhteiset uimareissut poikaystävän ja koirien kanssa. 

2. Kesän suosikkibiisi?
Macklemore - And we danced

3. Henkilö, jota ihailet?
Mä oon monesti miettinyt tätä kysymystä, mutta musta tuntuu, ettei mulla oikeastaan sen kummemmin ole ketään ketä erityisesti ihailisin.

4. Lemppari lastenohjelma, kun olit pieni?
Pokemon ehdottomasti!

5. Oudointa mitä sinulle on tapahtunut tämän vuoden aikana?
Pahoja kysymyksiä. Hmm. Ei kertakaikkiaan tule mitään mieleen! Oonpas tylsä.

6. Paras aamupala?
Kahvia ja leipää. Se on se perus ja paras!

7. Miten kuvailisit tyyliäsi?
Jos nyt vaikka ihan yhdellä sanalla niin rento.

8. Jos saisit 5000€, mihin rahat menisivät?
Voi kunpa vain saisinkin! Autokouluun pääsin sitten ja loput säästöön.

9. Paras näkemäsi elokuva?
Yleensä vastaan tähän kysymykseen aina että lumihauvat, vaikkei se ehkä nyt oikeasti se paras kaikista ole, mutta ainakin semmonen mikä on mieleen jäänyt ja sen jaksaa katsoa uudestaan ja uudestaan :D

10. Minkä vaatteen ostit viimeksi?
Taisinpa viimeksi ellokselta tilailla muutaman paidan.

11. Oletko onnellinen?
Kyllä mä oikeasti olen onnellinen, vaikka aina ei siltä tunnukkaan.

http://weheartit.com/























11. Kysymystä haastetuille:

1. Oletko tyytyväinen menneeseen kesään?
2. Mistä otit kuvan viimeksi?
3. Mikä on viimeisin lukemasi kirja?
4. Missä näet itsesi 10 vuoden kuluttua?
5. Mikä on suurin haaveesi tällähetkellä?
6. Mikä saa sinut aina iloiseksi?
7. Koetko olevasi hyvä ihminen?
8. Mikä on lemppari vaatteesi tällähetkellä?
9. Kaipaatko jotakuta nyt?
10. Haluatko joskus naimisiin?
11. Mistä pidät eniten itsessäsi?

http://weheartit.com/




















Haastan:


2 kommenttia: