7. helmikuuta 2014

Pomppaa! Pompottaa!

 photo DSC05063.jpg  photo DSC05035.jpg photo DSC05049.jpg  photo DSC04950.jpg  photo loikkii.jpg


♫ Minulla on pomppufiilis, Hei ota minut kiinni tai pompahda pilviin asti ♫

Hyppykeppi alias Theddy on ollut kovassa vauhdissa taas tänään. Oltiin mökillä vähän riekkumassa poikien kanssa ja Theddy otti ilon irti lumileikeistä, kuten kuvista ja videoista voi huomata. Kyllä sitä ollaan väsynyttä poikaa nyt kun tuli niin kovasti pompittua ulkona. Talvella nämä lumileikit on parhautta ja kesällä sitten vesileikit. Koda taas ei välitä kummastakaan. Se ei ymmärrä miks ihmeessä Theddy poukkoilee hullunkiilto silmissä lentävän lumen perässä. Theddy taas ei ymmärrä miks ihmeessä Koda ei oo asiasta yhtään kiinnostunu :D

Mutta asiasta toiseen. Tänään koitti haikea päivä. Nimittäin viimeinen työharjoittelupäiväni tuolla seurakunnan päivä- ja perhekerhoissa. Ei millään ois malttanu sieltä lähtiä. Jotenkin tuntu niin omalta paikalta ja lapset oli mitä parhaimpia ja työkaverit kanssa.  Niin ja tykkäsiväthän nekin musta, muksut myös. Tässä yks päivä ku olin poissa töistä, kun kipeä olin, niin eräs kerholainen oli kovasti kysellyt että missäs se parempi täti oikein on. Haha, ihana. No onneksi työkaverit tallensi mun numeron visusti talteen ja lupasivat soitella mua aina paikalle kun tarttetaan. Mahtavaa! Ja taas ois aikeissa kesäkuuksi mennä kesäkerhoihin sinne. Eli ei mun tarvinnut tuota paikaa ihan kokonaan hyvästellä, onneksi. 

Mutta tämmöstä tänä perjantaina. Viettäkäähän rento viikonloppu, niin minäkin aijon tehdä!

♫ Noniin kaikki lapset ja aikuiset ja vanhukset, Nyt pompitaan sydämmemme kyllyydestä! ♫

4 kommenttia:

  1. Olen haastanut sinut, minun blogissa. :)

    eericanblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hii :3 Kiva! Käynpä kurkkimassa ja yritän muistaa jossain välissä sitten toteuttaakin.

      Poista
  2. Pakko myöntää etten oo ikinä kuullu nuin vilkkaasta lapinkoirasta ko lueskelee sun blogi tekstejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No itekkään en oo koskaan törmänny näin vilkkaaseen tapaukseen. Theddyn energisyys on kyllä ollut melko iso ylläri pylläri :D

      Poista