28. maaliskuuta 2014

Kissan viikset

18. elokuuta 2013 postailin mummuni super söpöstä riiviö kissanpennusta. Kurkatkaapas minkälainen vintiö hän silloin oli, TÄSTÄ.

Eilen olin piiiiiiitkästä aikaa käymässä mummulla. Viimeksi näin Osku-kissan n. puoli vuotiaana ja nyt kaveri oli kasvanut jo lähes vuoden ikään. Herttileijjaa kun oli komia katti! Tykkään siittä kovastikin, mutta harmi, ettei se tykänny musta ainakaan yhtä paljoa kuin mä siitä. Sen mielestä mä olin pelkkä lelu ja hyvä ku hengittää uskalsin ettei se käyny mun kimppuun. En oo koskaan nähny noin uteliasta tai vilkasta kissaa. Se on kaikkea muuta kuin laiska sylikissa, mihin oon kissojen kanssa yleensä tottunnu. Hauska kaveri, jonka kanssa ei varmasti tylsisty! 

 photo DSC08736_zpsd4bc6e01.jpg  photo DSC08733_zps430c875d.jpg  photo DSC08723_zpsae6e9173.jpg  photo DSC08710_zps80af9480.jpg photo DSC08714_zps03ecd444.jpg  photo DSC08688_zpsb8e80640.jpg  photo DSC08662_zps6cde59a3.jpg  photo DSC08652_zps40121939.jpg photo DSC08726_zpsf3fc1f85.jpg

Ei mulla mitään kissakuumetta ole.. ehei...

4 kommenttia:

  1. OOOOIIH. Ihana, ihan hurjan komea katti! Mulla on kamala kissakuume, mutta en uskalla kerrostaloon kissaa ottaa. :) Vanhempien luona on pari kissaa, joista toisen isoveli joutui tuomaan takaisin omakotitaloon, kun siitä tuli kerrostalo-oloissa ihan mahdoton vilkkautensa takia... Pelottaa, että omankin kissan kanssa kävisi samalla tavalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, aivan! No tuokin vilivilpertti asustaa kerrostalo kaksiossa ja ihan hyvin pärjää siellä. Hirmuisestihan sillä on kaiken maailman aktiviteettejä sielä ja näin. Ja kun mummu ja pappa eläkkeellä ovat, niin heillä on paljon aikaa sen kanssa touhuilla, joten vilkkaus ei ole koitunut ongelmaksi kerrastalossakaan, onneksi :) Mutta eihän sitä ikinä tiedä kun lemmikin ottaa, että mitä ongelmia sitä eteen tuleekaan. Toivottavasti kuitenkin sinäkin joskus kisulin kainaaloosi saat :)

      Poista
  2. Voi pieni punakuono kisunen <3 Ihana.Ja kissakuumetta täälläkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :3 Oishan tuommonen ihana kisuli kiva itellekin :)

      Poista