20. joulukuuta 2014

Joulukalenteri, 20. luukku - Mihin katosi joulumieli?

APUA! Ei kukaan ois sattunu näkemään mun ihanaa joulufiilistä? Se on nimittäin karannut tässä kuluneen viikon aikana. Ihan kamalaa. Joulu on jo ovella ja mun joulufiilis ottaa hatkat. Miten tässä näin pääsi käymään? Mähän sain joulufiiliksen jo marraskuun loppupuolella ja se kasvoi kasvamistaan tässä joulukuun aikana. Nyt se kuitenkin on tipo tiessään ja mua ihan itkettää!

Poikaystävälläni alkoi nyt koulusta joululoma. Itsekin olen ahertanut tämän kuluneen viikon töissä eräässä päiväkodissa ja muutenkin olen tämän joulukuun ollut aika kiitettävästi töiden parissa. Nyt olisi minunkin kuitenkin tarkoitus lomailla myöskin. Tuntuu, että oon ihan poikki. Tuo päiväkoti, jossa nyt viikon työskentelin ei ollut ihan helpoimmasta päästä, että ei ihmekään kun vähän väsyttää. Ihmettelen kuitenkin sitä, että mulla ei oo ihanaa fiilistä siitä, että nyt loma alkoi ja saa rentoutua. Kenties se johtuu siitä, että suunnitelmat tässä on hieman sekaisin. Meidänhän oli tarkoitus lähteä ajelemaan Keski-Pohjanmaalle tänä päivänä ja viettää siellä joulu ja uusivuosikin. Auton kanssa tuli kuitenkin ongelmia ja en nyt tiedä milloin tässä päästään lähölle vai päästäänkö ollenkaan. Sunnuntaina olisi siskoni syntymäpäivät, jonne oli tarkoitus ehtiä. Tätä postausta kun tässä kirjoitan, niin on perjantai-ilta eikä suunnitelmat ole lainkaan selvät. En tiedä. Ahistaa, kiukuttaa, itkettää. Mikälie känkkäränkkä muhun tarttunut päiväkodista. Tuntuu, että pääkään ei toimi niinkun pitäis. Haluan vaan nukkua, nukkua ja nukkua. Ennenkaikkea haluan mun joulufiiliksen takas. ÄÄÄ!

Tämä känkkäränkkä kirjoittaja ei kyllä saa tästä postauksesta enää mitään järkevää aikaan, joten annetaan olla. Toivottavasti huomisen luukun takaa paljastuu jotain kivaa ja toivottavasti ollaan päästy kotikotiin jollain konstin. Niin ja jos sitä mun joulufiilistä löytyy niin ottakaa kiinni ja lähettäkää äkkiä takasin. Sitä nimittäin kaivataan kovasti... Toivottavasti teidän joululomat alkavat mukavemmissa tunnelmissa!

2 kommenttia:

  1. Voi ei... Munkin joulufiilis on johonkin kadonnut, vaikka sille ei edes ole mitään syytä. Toivottavasti pääsette viimeistään jouluksi kotiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy etsintä kuuluttaa meidän joulufiilikset! Ja toivotaan näin.

      Poista